Soome disainiagent Jenni Mobergi avalik loeng

Soome 100 portaal
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Soome juubeliaasta juhtmõte: Tähistame koos!
Soome juubeliaasta juhtmõte: Tähistame koos! Foto: Soome100.ee

17. märtsil on soovijal võimalik kuulata Soome disainiagent Jenni Mobergi avalikku loengut, mis toimub Eesti Kunstiakadeemia disainiteaduskonnas. Kohtumine on osa sarjast «100 talks».

MILLEST JUTT?​

Programm «100 talks» – kutsu soomlane rääkima valmib koostöös Eestis tegutseva Soome Instituudiga.

Soome juubeliaasta auks sündivad soome-eesti vestlusringid on mõeldud arvamuste ja kogemuste vahetamiseks.

Projekti «100 talks« raames laekus Eesti organisatsioonidelt Soome esinejatega kohtumiseks ühtekokku 113 sooviavaldust. Juubeliaastal saavad neist teoks 25 kohtumist.

Eestisse tulevad kogemusi jagama mitmed Soome kunstnikud, lavastajad, muusikud, ühiskonnaaktivistid. Kuulda saab ka disaini, metsanduse ja turunduse asjatundjate mõtteid. 

Lähemalt saab Soome juubeliaasta tegemistest aimu Soome 100 portaali kalendrist ja Soome juubeliaasta koduleheküljelt soome100.ee  

Soome 100 ja Eesti 100 teeb kokku FinEst200
Soome 100 ja Eesti 100 teeb kokku FinEst200 Foto: Soome100.ee

Soome Instituudi korraldatud inspiratsioonikohtumistel Eestis on Jenni Moberg käinud ka varem. Aastal 2014 kõneles Jenni agentide rollist äris. 

Jenni Moberg on firma 0,7 design asutaja. Ettevõte vahendab disainile keskendunud väikeettevõtteid välisturgudele, seni peamiselt Jaapanisse ja Venemaale. Tema vahendusel on piiri taha jõudnud juba üle 100 kaubamärgi. 2104 aastal ilmus tema sulest ka loovmajanduse agenditööle pühendunud raamat «Keldrist maailma». 

Jenni sõnul põhineb tema edu, organiseeritus ja kindlameelsus skautide koolitusel. Tema sõnul nõuab igasugune vahendus  palju pühendumist. «Võrgustike loomine võtab palju aega ning tööd. Siiski otsivad paljud disainerid ja ettevõtted agente,» lisas Jenni. 

«Disaini ja muuda oma teenust pidevalt sobivamaks. Arvesta, et professionaalsed teenused on alati kulukad. Pane paika kliendiga eesmärgid ja hinda teekonda. Ja mis põhiline – ole aus!» soovitas Jenni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles