Konkursi «100 hetke» reeglid

Soome 100 portaal
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

​Soome juubeliaasta üks vaatamisväärseim sündmus on suvine fotokonkurss «100 HETKE». Kuidas näevad kahe naaberriigi inimesed üksteist ja oma maad? Nii jäädvustavad siis eestlased Soomega seotud elamusi ja soomlased omakorda kõik seda, mis neile Eestis oluliseks ja tähenduslikuks on saanud. Millised on aga võistlejatele seatud reeglid?

REEGLID

1. Korraldaja

Fotokonkursi Korraldaja on Soome Instituut.

2. Aeg​

17.6.2017 – 31.8.2017

3. Avaldamise koht

Korraldaja võib finaali valitud fotosid kasutada fotokonkursiga seotud trükistes,  netilehekülgedel ja sotsiaalmeedias ilma lisatasu maksmata. Lisaks võivad finaali jõudnud fotod olla väljas rändnäitusel «100 hetke», mis on väljas Tallinna Viru Keskuses 3.–19.11.2017, Tartu Kaubamajas 23.11.–8.12.2017 ja Helsingi Sanomatalos jaanuaris 2018 ning võimalusel aastail 2018–2019 ka muudes paikades Eestis ja Soomes.

4. Osalemine

Osaleda võivad kõik v.a. korraldava organisatsiooniga seotud inimesed.

Osalemiseks tuleb jagada pilti sotsiaalmeedia kanalites Instagram, Twitter või fotokonkursi Facebooki lehel teemaviitega #soomehetk.

Fotol peab olema kujutatud hetki, esemeid, inimesi või muud, mis tegija meelest iseloomustab Soomet või soomlasi. Kui foto juurde kuulub ka lugu, võib sellegi juurde lisada.

Osaleda võib ka mitme fotoga.

Konkursil osalemiseks peab postitus olema avalik.

5. Fotode valimine finaali ja näitusele «100 hetke»

Konkursi jooksul valivad korraldajad avaldatud fotode seast välja parimad ning nende autoritega võetakse enne finaali valimist ühendust sotsiaalmeedia profiili kaudu.

Finalistide hulgast valib žürii välja 50 fotot teemaviitega #soomehetk ja samal ajal Soomes toimunud fotokonkursilt 50 fotot teemaviitega #vironhetki näitusele «100 hetke».

Žüriisse kuuluvad:

  • Meeri Koutaniemi, fotograaf
  • Raul Rebane, meediakonsultant
  • Anu Laitila, Soome Instituudi juhataja
  • Eero Vabamägi, Postimehe fotograaf
  • Akseli Valmunen, Helsingin Sanomate fotograaf

6. Auhinnad

Peaauhind on reis kahele Soome Tallinki äriklassis koos ööbimisega Helsingis. Peaauhinna saaja valib žürii teemalingiga #soomehetk märgistatud finaali jõudnud fotode seast.

Lisaks antakse välja

  • finalistiauhind Iittalalt – Soome 100 erikujundusega Aalto vaas
  • 2 finalistiauhinda HeyDay Organicilt – 1 kuu (48 tk) mahemahlad

Kõigi konkursil osalenute vahel loositakse 4.9.2017 välja järgnevad auhinnad:

  • 1 Muumimaa perepilet (2 täiskasvanut ja kuni 3 last)
  • 1 kinkekaart kahele Tallinna Teletornilt
  • 1 disainkaart firmalt Bold Tuesday
  • 1 EV 100 kinkekorv
  • 1 100 e kinkekaart kaupluselt Rode Gift Shop
  • 1 komplekt Iittala Kastehelmi Soome 100 klaase
  • 1 Iittala Kastehelmi Soome 100 klaaspurk
  • 3 ajalehe Postimees tellimust 3 kuuks
  • komplekt Saaremaa looduskosmeetikat firmalt Tilk!
  • 1 100-eurone kinkekaart firmalt Wolt

Auhinnasaajatega võetakse ühendust nende sotsiaalmeedia profiili kaudu. Lisaks tehakse auhindade saajad teatavaks kodulehel www.100hetke.ee.

Kui auhinnasaaja ei ole ühe kuu jooksul talle saadetud kirjale vastanud, puudub tal õigus lunastada auhinda tagantjärele.

Korraldaja kogutud kontaktandmeid kasutatakse finalistide ja auhinnasaajatega ühenduse võtmiseks ja auhindade kättetoimetamiseks. Korraldaja ei kasuta ega ka loovuta tema käsutuses olevaid kontaktandmeid muuks otstarbeks.

Auhindu ei või vahetata muude kaupade, teenuste ega raha vastu.

7. Autoriõigus

Kõigi fotode õigused jäävad autoritele.

Osaleja vastutab enda ja fotode kohta esitatud andmete õigsuse eest ja kinnitab, et ta on jagatud fotode autor või tal on autori luba foto avaldamiseks.

Osaleja vastutab, et tema jagatud fotodel või muul materjalil ei ole elemente, mis riivavad kolmandate osapoolte õigusi. Kui fotodel on äratuntavaid inimesi, peab autoril olema nende nõusolek foto avaldamiseks.

8. Koostööpartnerid ja toetajad

Partnerid: Postimees, Helsingin Sanomat, Tallink, Viru Keskus, Sanomatalo, Tartu Kaubamaja, Iittala, HeyDay Organic, Muumimaailma, Tallinna Teletorn, Rode Gift Shop, Bold Tuesday, Tilk!, Tallinna linn, The Baltic Guide

Toetajad: EV100, Soome 100

9. Muud tingimused

Osaleja nõustub järgima kõiki Instagrami, Facebooki ja Twitteri reegleid ning on teadlik, et Instagram/Facebook/Twitter ei ole konkursiga mingil kombel seotud.

Küsimuste korral võtke ühendust: soome100@finst.ee

Konkursi Facebooki lehekülg ja täpsem teavitus: www.soome100.ee

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles